Proaktiivisesti organisaation strategiaa toteuttavalla kiinteistöjohtamisella optimoidaan resurssien käyttö ja tuetaan organisaation ydintoimintaa parhaalla mahdollisella tavalla, mahdollisen kiinteistöomaisuuden arvo säilyttäen tai sitä kasvattaen.
Kiinteistöjohtamisen koulutusohjelmasta saat osaamista asiantuntijatyöhön: Kiinteistöjohtamisen koulutusohjelmassa käydään uusimman tutkimustiedon ja innovatiivisimpien yritysratkaisujen valossa seikkaperäisesti läpi keskeiset tekijät, toimintamallit ja työkalut, joilla kiinteistöjohtaminen voi tuottaa lisäarvoa organisaation ydintoiminnalle, henkilöstön hyvinvoinnille ja työn tuottavuudelle.
Seuraava Kiinteistöjohtamisen koulutusohjelma alkaa syksyllä 2025. Tarkempi ohjelma ja aikataulu julkaistaan pian. Koulutusohjelma käynnistetään aloituswebinaarilla, jota seuraa kuusi lähijaksoa. Osaan lähijaksoista on etäosallistumismahdollisuus.
Koulutusohjelmasta hyötyvät kaikki erilaisten yritysten ja organisaatioiden kiinteistöjohtajat ja -päälliköt sekä muut toimitilajohtamisesta, kiinteistöomaisuuden ja -varallisuuden hoidosta sekä kiinteistöjen hallinnasta ja ylläpidosta vastaavat eri alojen ammattilaiset - riippumatta siitä, omistaako organisaatiosi toimitilansa vai ei. Verkostoituminen ja keskinäinen sparrailu ovat olennainen osa ohjelmaa.
“Luennot olivat onnistuneita ja tutustuminen uusiin ihmisiin sekä erilaisiin tehtäviin alan sisällä antoi monenlaisia näkökulmia. Koulutuksen järjestelyt toimivat erinomaisesti ja Kiinkon Annankadun tilat toimivat myös maakunnistakin tulevalle.”
Veroton hinta | 4,800.00€ |
+ ALV | alv. 25.5% |
Koulutuksen hinta on 4800 euroa + voimassa oleva arvonlisävero. Koulutuksen hintaan sisältyy opetus ja sähköiset aineistot sekä lähikoulutuspäivissä ohjelmaan merkityt tarjoilut. Ilmoitathan erikoisruokavalioista/ruoka-aineallergioista ilmoittautumisen yhteydessä. Osallistuja vastaa itse mahdollisista matka- ja majoituskuluista.
Ilmoittautuminen / hakuaika päättyy 1.9.2025
Ilmoittaudu nyt